Tabletle Bluetooth üzerinden internete bağlanmak BlueVPN

Tabletle Bluetooth üzerinden internete bağlanmak BlueVPN

Arkadaşlar malum herkesin tableti oluyor artık ama tabletlerde wifi dışında bağlanma yolu yok gibi birşey sim kart girişi çoğu tablette yok.Benim aklıma şu soru geldi peki Bluetoothlu bir telefonum var bununla net paketimi paylaşa bilirmiyim araştırma yaptım nokia 5800 telefonum var ve sonuç güzel çıktı tabletime BlueVPNprogramını kurdum ve blotut ile eşleştirme yaptım wifi olmayan yerlerde tlfunumpaket internetiyle bağlana biliyorum bağlantı yavaş ama tlf ile bağlanmaktan iyidir

Öncelikle telefon ve tableti eşleştirme yapıyoruz.Bloutooth ayarından uzak sim modunu aktif hale getiriyoruz

Kısaca anlatıyorum programı
1. Programı buradan kuruyoruz
2. programı çalıştırıyoruz ayarlar bölümünden 
 auto-resume , modem compability, bluetooth insecure socket, lcpcompability hepsine tık koyarak işaretliyoruz - phone number *99# yazın - acces point internet yazıyoruz -authentication none seçiyoruz - primary dns ve secondary dns 0.0.0.0 olarak ayarlıyoruz

şimdi ayar kısmı bitti programın ana menüsünden telefonumuz eşleştiği için görünecektir resimde işaretlediğim gibi tlfunumuzun isminin karşısındaki bağlantı simgesine  tıklayıp Bloutooth ile bağlanmasını bekleye biliriz işlemimiz bukadar artık blotou ile internet paketimizi tabletimizle paylaşabiliriz

Paylaşım yaparsanız bu konunun linkiyle birlikte verirseniz sevinirim emeğe saygı.



5 yorum:

  1. valla joikuspot derdinden kurtuldum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Anlamadım acık yazarmısın şimdiden teŞekkürler

    YanıtlaSil
  3. 5800 la joikuspot programı kullanarak samsung tab3le nete giremiyodum bu iyi oldu eyvallah :)

    YanıtlaSil
  4. program telefona baglanıyor ancak tablette bulunan tarayıcı internete erişim yok diyor

    YanıtlaSil
  5. Beyler asus un tabletlerinde direk olarak kendinden ayari var

    YanıtlaSil