Metin2 FaTeReLLa Knight duyurusu FaTeReLLa hacklendi

 Metin2 FaTeReLLa Knight duyurusu FaTeReLLa hacklendi
Metin2 forumfan FaTeReLLa hacklandi Knight duyurusu


 Arkadaşlar geçen lerde board.metin2 de bir duyuru gördüm yetkili biri tarafından açılmış Knight duyurusu dedim ne oluyor metin2 Knighta oyuncu aktarmak istermi diye düşündüm aradan bir kaç saat sonra bir baktım duyuru yok sonra anladım bu bir hack davası üzüldüm gerçekten bu duyurunun hiç bir açıklama yapmadan kaldırılmasına tamam kaldırın ama biraz oyuncuları da düşünün bir açıklama yapsanız ölmezsiniz üstünü kapatılarak bir iş yapılırsa TFF durumuna düşersiniz neyse işte açılan duyuru

"FaTeReLLa

Community Manager replacement

Konuyu başlatan "FaTeReLLa"


Bugün, 5:11 am
Knight Online Events !!
Merhaba Arkadaşlar Metin2 Yanı sıra Aktivite olarak Knight Online Oynayan Oyuncular için Sürpriz Bir Haberim var ! Bütün Metin2 Oyuncularına Özel Bütün Knight Oyuncularına 30 Gün Premium Eventi ve 1200 Cash Eventi Başlatmış Bulunmaktayız ! Event NTTGAME & MGAME & Metin2 İle Birlikte Anlaşmalı Olarak Yapılmaktadır ! Evente Katılan İlk 1150 Kişiye 30 Gün Exp Premium ! Evente Katılan İlk 3605 Kişiye 1200 NPoint (Cash) Hediye ! Evente Katılmak icin : http://xxxame.xxxx knight. com/Events/ Adresinden Katılabilirsiniz. "

Linkleri gizledim bir sorun teşkil etmesin diye sansür uyguladım kusurumabakmayın

0 yorum: