Polog veda etti metin2 sahipsiz mi kalıyor?

Polog veda etti metin2 sahipsiz mi kalıyor?

Arkadaşlar kısa süre önce polog istifa etmiştir istifa demek doğru değil aslında 5-6 ay yokum dedi ama bana kalırsa artık  oyuna dönmez diye düşünüyorum bu konudaki açıklamayı polog kendisi resmi sitesinden duyurdu yasal iznimi kullanıyorum gşbi birşeyler söylemiştir işleirnden dolayı bu ayrılık oldu diye bir açıklama geldi işte orjinal açıklama;

 Merhabalar Değerli Metin2 topluluğu,

 Özel hayatımdaki değişikliklerden dolayı zorunlu yasal iznimi kullanmak koşulu ile görevimden bir süre ayrı kalacağımı sizlere bildirmek isterim.

 Benim yokluğumda, diğer ülke Metin2 projelerinde hali hazırda görev alan, tecrübeli bir CoMa olan Almanya CM sıTürkiye projesinden sorumlu olacak. Teknik sorunlar, etkinlik talepleri gibi konularda projemize destek olacağı gibi, projemize dair hertürlü bilgilendirmeyi de kendisi yapacak ve projemizin yürütülüşünün izleyicisi olacaktır. Son 1 aydır projede pek aktif değilim, bunun nedeni hali hazırda işlerimi devretmiş olmamdır, 1 Temmuz’a kadar destek kuvvet olarak izlemede kalacak ve sonrasında 4 - 5 aylık uzun bir yasal izin döneminde olacağım.

 Bu projede görevli olduğum süre boyunca, her türlü desteği sağladığınız, geri bildirimlerinizle çalışma hayatımı kolaylaştırdığınız için hepinize ayrı ayrı şimdiden teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın,
Polog

Böyle bir açıklama gelmiştir bakalım metin2 gerçektende sahipsiz kalacak mı ? oyuncuların kafasında bu soru herzaman olacaktır çünkü forum içerisinde polog diğer yöneticilerden farklı olarak oyuncularla ilgileniyordu diye düşünenlerdedim...

0 yorum: