Oyunlar1 en güzel oyunlar1 sıralaması

Oyunlar1 en güzel oyunlar1 sıralaması

Sevgili arkadaşlar bu konuya oyunlar 1 dememdeki amacım en güzel oyunların olduğu listeyi yapabilmektir yani en güzel oyun 1 demek istedim bilmem anlatabildim mi ? :)
2013 yılında çıkmış ve daha eskide olabilir aklıma gelen oyunları sıralayacam sizlere

Not: sıralama değildir sadece numaralandırılmıştır 

1. Far Cry 3
Oynadığım en uzun oyunlardan bir tanesi yan görevlerle tabiki çok eğlenerek oynadım gt tarzında diyebilrim ama fps oyunudur karakteri geliştiriyorsunuz bu yılın yay ve ok modası bundada vardı tavsiye ederim

 
Buda oyun içi videosu 




2. Tomb Raider (2013)

Bu oyunda karakter geliştirmeli bir oyundur yay ve ok kullanım modasını en iyi yapan oyun bu diyebilirim crysis 3 ü deneme fırsatım olmadı o daha iyi olabilir .oyunda aksiyon çok güzel sadece gizemli şeyler bulmuyoruz adranalinde yaşatan bir oyun diyebilirim
 

oyun içi videosu

 

3 . Max Payne 3

Beklediğim nadir oyunlardandı oynaması çok zevkli yıllar sonra kavuştum bu oyuna eski oyunları bile ölümsüzken bu oyun mükemmel olmuş diyebilirim oldukça HDD de yer kaplıyor ama değer mi değer tüm oyunları sildim buna kıyamadım o derece diyebilirim



Oyun içi ilk 10 dk 




4. BioShock Infinite

Bu oyunu oynamadım bir türlü sevemedim ama oldukça sevilen bir oyun hayran kitlesi çok fazla ne kadar sevmesemde tavsiye edeceğim :)

 


5. Devil May Cry 5

severek oynadığım seri oyunlaran bir tanesi oyun ilk oyunlar kadar güzel değil 1 ve 2 ama   diğer serilerinden güzel grafik olarak hepsinden güzel gerçi tavsiye oyundur tabi joistikle oynamanız tavsiyemdir 6yaşındaki yeğenimle bile oynadım :)



6. Hitman Absolution

Oynama fırsatı bulamadım ama yılın oyunlarıda aday bir oyundur diyebilirim


7. Sniper GhostWarrior 2

bilmiyorum bu oyunun 1. sini çok sevmiştim 2. sinid eoynamaya çalışıyorum güzel bence sniper kullanmayı sevenler için en iyi oyunlardan :)



8. Call of Duty Black Ops 2

Oldukça uzun bir seri oyundur hemen hemen her yıl çıkar güzelde oyundur ama bu oyuna bir türlü ısınamadım hayrankitlesi oldukça vardır tevsiyemdir



9. GTA 5

Oldukça iyi bir oyundur video eklemeye bile gerek yok  diyebilirim :)




10. Crysis 3

İşte son oyun bunu eklemek istedim ama içimde bir upte kaldı oynayamadım dx10 istedi bizdeki dx9 yani anlaşamadık oynamak istediğim bir oyundu üzüldüm doğrusu


Not: Burada benim için hepsi 1. sıradadır oyunlar1.

1 yorum:

  1. en güzel oyunlar mesela siz hiç fena değil
    yazılarınızdan öyle pepeli ama denemelisiniz.
    oyunskor

    YanıtlaSil