Metin2 bedensel Kılıç Çevirme Perfect master (P) resimleri görselleri

Metin2 bedensel Kılıç Çevirme Perfect master (P) resimleri görselleri

evet arkadaşlar sevgilimin bedensel çarı var uzun uğraşlar sonucunda onun skillerinide açmaya karar verip ruh taşı okumaya başlamıştık önceden sadece hava kılıcı p di şimdi ise çevirme p oldu burada en çok zorlandığımız kısım zen fasülyesinin oldukça pahalı olmasıydı o yüzden çarı saatlerce bekletmek zorunda kalıyoruz ama emeklerimize değdi ve kılıç çevirme skilimz perfect master oldu darısı hamle ve öfkeye inşallah işte size bir kaç kılıç çevirme görselleri yani resimleri bu resimleri ben çektim asıl amacım sevgilime göstermekti ama buradada paylaşıp konu değeri olacağını düşündüm :)






3 yorum:

  1. Benim hayatımdaki en anlamlı şey. Eline emeğine sağlık. İyiki biz biriz, iyiki hayatımdasın.
    Sevgilin seni çok seviyo ki :)
    Gökkuşağına bayııldım bayııldıım :)

    YanıtlaSil
  2. en güzel resim hangisi oyama yapabiliriz canım :)

    YanıtlaSil
  3. 2.resim çok net renkleri :)

    YanıtlaSil