oyunlardan video çekmek ve ve sitelere upload kayıt etmek

oyunlardan video çekmek ve ve sitelere upload kayıt etmek

Arkadaşlar size benim kullandığım 2 programı tanıtmak istiyorum 1. si fraps 2. si HyperCam 2 bu programlarla oynadığımız bir oyunun videosunu alabiliyoruz yada özellikle online oyunlarda kanıt niteliği olsun diye bu videoları alıyoruz frapsın kullanımı oldukça basittir ama biraz pc yi kasıyor ve çektiği videolar ham olduğu için oldukça yer kaplıyor 1 dk lık video 1 gb bile oluyor bu yüzden haypercam2 yi kulalnıyorum bu biraz daha az yer kaplıyor ve istediğimiz gibi ayarlama yapabiliyorum bu aldığım videolar youtubeye yada xfire atabiliyoruz ben oyun için daha çok xfireyi öneriyorum çünkü xfireden indirdiğimiz uploaderle çok daha kolay ekleme yapabiliyoruz eklediğimiz videoyu bizim için daha ufak halede getirip yedekte saklamamızı sağlıyor şimdilik bu kadar ileride ayrıntılı anlatımlaırm olacaktır

fraps programının demo versiyonu ile sadece 30 sn video kayıt yapabilirsiniz  ful versiyonunu alırsanız sınırsız olarak kayıt yapıyor

Haypercam 2 programıyla sınırlama yoktur direk sınırsız kayıt yapabilirsiniz.

0 yorum: