Güven Bana yarışmasında yemin bile fayda etmiyor

Güven Bana yarışmasında yemin bile fayda etmiyor

Arkadaşlar duyduğumda bende inanmadım ama okuyunca anladım ki doğru bir olay :(

Güven bana yarışmasını biliyorsunuz 2  kişi birlikte yarışıyor çeşitli turlarda oturdukları koltuklar yaklaşıyor birbirlerine yaklaştıkça kazandıkları para yükseliyor kim önce basarsa çoğunluğu o alıyor nerede basarsa artık kimse basmazsa düğmeye yarışmaya devam ediyorlar bayan ve erkek yarışmacılar aileleirn yanına giderken Kuran üzerine yemin etmesine rağmen geldikleirmde toplam kazanılan 75 bin tl di 72 bin tl ye geldiğinde Kuran üzerine yemin eden adam düğmeye basıyor ve 72 bin tl yi alıyor çok şaşırdım açıkcası neden kuran üzerine yemin ederler bir para için aklım almıyor yarışmacı bayan bu konuda çok üzülüyor kuranı neden karıştırdın diye isyan ediyor ben inançlı biriyim kuranı duyunca onu yarı yolda bırakmak istemedim diyor para insanı ne hallere getiriyor ilginç...

0 yorum: