Metin2 de 105 Lwl sınırı gelecek mi 6. skiller açılacak mı ?

Metin2 de 105 Lwl sınırı gelecek mi 6. skiller açılacak mı ?



son zamanlarda 150 lvl sınırı gelecek diye söylentiler dolaşıyor bu konuda biraz araştırma yaptım aslında ben çokta geleceğini düşünmüyorum yani elbette gelecek ama bu yıl gelmez diye düşünüyorum tabi son zamanlarda oyun biraz duraksadı oyuncular azaldı yeni bir heyecan olsun diye serverler birleşiyor acaba diyorum lwl sınırı 105e yükselirmi bildiğiniz üzere şu anda 99 lwlde son buluyor lwl ler yani kim bilir belkide 105 lwl olur ama bu konuda bazı endişeler var 105 lwl olursa skil kaybı olanlar açamıyor gene peki ozaman ne olacak çünkü 6. skillerin gelmesi söz konusu ozamanda bilindiği gibi SURA ve SAMAN karakterlerinde 6 skil var NİNJA ve SAVAŞÇI karakterlerinde 5 skil var gerçi 6 skili olan karakterler seçmek zorunda kalıyor 6-7-8 değer verdikleri skil rakibe hasar vermemektedir kullanmıyorlar gibi birşey :)

Benim fikrim lwl sınırı artarmı bilinmez ama artması tararftarı hiç değilim artarsa bile 6. skiller açılırsa çok haksızlık olur sebebi ise zaten bıçakçı ve bedenseller oyunda açık ara öndeler oyunun etinden sütünden herşeyinden yararlanıyorlar bide6. skili açarlarsa çok güçlü olurlar çünkü KARABÜYÜ SURA lar ve SAMAN ların kasılması oldukça zordur ama bir bıçakçı ve bedensel  oldukça rahat kasıp lwllerini arttıra bilirler benim düşünceleirm bukadar arkadaşlar

0 yorum: