FenerBahçe ve GalataSaray derbi analiz yorumum mayıs 2013

FenerBahçe ve GalataSaray derbi analiz yorumum mayıs 2013

Oyun bölümünde olmsı saçma gelebilir ama biliyorsunuz ki futbolda bir oyundur diyerek konuya girmek istiyorum malum bu hafta derbi maç var FenerBahçe ve GalataSaray arasında oynanacak kim yener kim yenilir bilmem ama güzel bir maç olmasını diliyorum.

Öncelikle GALATASARAY lı olarak takımıma destek vermek isterim fenerbahçenn yorgun ve moralsiz oluşu GS takımının da oldukça moralli oluşu malum 19. şampiyonluğuna ulaştılar Şükrü saraçoğlu stadındaki yenenemezlik sorununu ortadan kaldıracağını düşünüyorum tabi bu şampiyonluk sevincini abartmazlarsa çünkü daha 2 maç var ve herşey bitmiş gibi eğleniliyor tamam şampiyon olduğumuz doğru ama 2 maçıda GalataSaraya yakışır bir skorla yenmek gerekiyor diye düşünüyorum

Öncelikle bu maçı fenerbahçe kesinlikle alamayacaktır %50 GS kazanır %30 beraberlik olur %20 FB kazanır diye düşünüyorum

skor tahmini de yapmak isterim :)

0-2 yada 0-3 olarak Gs üstünlüğünde biteceğini düşünüyorum

0 yorum: