Metin2 Love Story 5 video çalışması izle

Metin2 Love Story 5 video çalışması izle

Metin2 de bir video çalışması izledim gerçekten çok hoşuma gitti uğraşılmış bir video oldukça zaman harcanmış yaratıcılık süper video süper bir çalışma sizlerle ekleyen arkadaşın kısaca açıklamasını alıntı yapıyorum


Merhaba arkadaşlar uzun bir süre sonra Love Story 5'i yaptım video uzun oldu ama temiz oldu sanırım sıkılmadan izlersiniz iyimi kötümü bilemiyorum artık orası size kaldı ve ben Love Story 2'den sonra bu çalışmaları dizi haline getirmiştim Aşk dizisi diyebiliriz vede bu çalışmadan sonra diziye son verdim bu son bölüm oldu.Bu Aşk Dizi'sinden sonra başka bir hikaye sunmayı düşünüyorum.Video da işler biraz karıştı ortalık bozuştu Neyse ben sizi fazla tutmiyim izlerken anlarsınız artık İyi Seyirler.

0 yorum: